Search This Blog

Saturday, June 25, 2011

Regen en slakken

Er zullen veel mensen in Nederland blij zijn met de regen die er valt, maar voor mijn barefoot trainingen is het niet echt lekker. Tot op heden alleen met droog en warm weer gelopen, een heerlijk gevoel het warme asfalt onder je voeten. Maar vandaag was dit wel anders, door het natte wegdek voelden mij voeten na 10 minuten al koud aan en en waren ze ook voor mijn gevoel veel gevoeliger dan anders. Daarbij spoelt de regen kleine steentjes en zand op de weg, dit maakt het er niet beter op, vooral niet als ze blijven "plakken" onder je voet. Naast deze ongemakken zijn er nog meer ongemakken, kleine naaktslakken die je bijna niet kan zien besluiten massaal de weg over te steken! De details van wat je voelt als je er in gaat staan zal ik de lezers besparen. Dit alles zal na verloop van tijd ook wel wennen maar wat mij betreft het eerste half jaar geen regen, daar zijn mijn voeten nog niet aan toe.

No comments:

Post a Comment