Search This Blog

Tuesday, February 15, 2011

Niet trainen moeilijker dan wel trainen

Na mijn griepje sta ik weer te popelen om te gaan lopen, drie dagen na de eerste koortsvrije dag een rustig duurloop van 40' gepland. Vol goede moed begin ik met een rustige warming-up van 15 minuten, ik voel direct dat ik niet superfit ben. De eerste 20' voor de wind gaan nog redelijk, echter tegenwind voel ik direct mijn benen en lijkt het er meer op dat ik een halve marathon in de benen heb in plaats van de 20' die ik werkelijk heb gelopen. Dit is toch wel even incasseren, maar met de lessen uit het verleden heb ik toch besloten om de duurloop die over twee dagen gepland staat niet te lopen en het lichaam nog even rust te geven. Ik vind dit de moeilijkste beslissingen, het hart wil trainen alleen het hoofd weet dat het beter is dit niet te doen!

No comments:

Post a Comment